Гарантія
Інтернет-магазин SmokeTime піклується про своїх клієнтів, тому кожен вид продукції Ми особисто перевіряємо на комплектність та справність роботи. Магазин SmokeTime купує товар лише у перевірених постачальників, але не несе відповідальності за брак, який виник у процесі виробництва одноразової POD системи. Ми бажаємо, щоб наші покупці були задоволені та завжди отримували товар належної якості, тому магазин SmokeTime може Вам гарантувати:
належне зберігання товару в умовах, які передбачені виробником;
цілісність пакування при відправленні споживачеві;
цілісність всіх ярликів та заводського маркування.
Наш магазин суворо дотримується вимог Закону України «Про захист прав споживачів» і діє відповідно до цього Закону.
Ми надаємо гарантію на всі наші товари, проте термін такої гарантії залежить від виду придбаного Вами товару та вказується в характеристиках.
На електронні сигарети багаторазового використання та батарейні моди термін гарантії 2 місяці з дати придбання в нашому магазині.
На картриджі, мундштуки, рідини та одноразові електронні сигарети, POD системи гарантія НЕ надається!
Гарантійні зобов’язання реалізуються нами шляхом заміни несправного товару (його частини) чи ремонту, протягом гарантійного строку.
Увага! Збережіть чек та гарантійний талон протягом усього терміну гарантії. Якщо ці документи будуть Вами втрачені, то ми не зможемо зробити повернення або обмін товару.
Нижче ви можете ознайомитися з правилами обміну та повернення товару, а також ознайомитися з гарантіями, які надає магазин SmokeTime за такою електронною адресою https://smoketime.com.ua/
1. Обмін та повернення товару
Поверненню та обміну підлягає лише новий товар належної якості протягом 14 днів після його придбання.
Увага! Перевірка комплектності та відсутність дефектів виробу проводиться покупцем при покупці товару в магазині або при отриманні посилки у відділенні компанії, що здійснює доставлення товару.
Умови для повернення або обміну товару:
товар не має слідів використання і повинен знаходитися у тій коробці, в якій був отриманий;
збережені всі ярлики та заводські маркування;
цілісність пакування не порушена.
Гарантія та умови проведення гарантійного ремонту:
- Доставка виробу здійснюється покупцем самостійно або за його рахунок, протягом гарантійного строку, щодо конкретного товару.
- У разі виявлення несправності з вини виробника, ремонт здійснюється за рахунок продавця або можливо здійснити заміну товару на аналогічний.
- У разі неможливості проведення ремонту чи заміни товару на аналогічний, ми зробимо повернення грошей відповідно до вартості цього виробу (згідно чеку).
Гарантія на ремонт НЕ поширюється, якщо:
пристрій залитий рідиною;
пристрій має механічні ушкодження;
порушена цілісність гарантійних пломб;
акумулятори без захисту, розряджені нижче мінімальної напруги, вказаної для кожної конкретної моделі акумуляторів або розряджені до напруги 0V;
відсутня коробка, пакування.
2. Конфіденційність та захист даних
Ми цінуємо вашу конфіденційність і зобов'язуємося захищати ваші персональні дані відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Ми не передаємо ваші дані третім особам без вашої згоди та приймаємо заходи безпеки для запобігання несанкціонованому доступу, розповсюдженню вашої інформації.
3. Інформування споживача
Ми надаємо докладну інформацію про наші товари, включаючи опис, характеристики, інструкції з використання та попередження. Ми також готові відповісти на будь-які питання, пов'язані з нашими товарами, і допомогти вам прийняти обдумане рішення щодо покупки.
Ми прагнемо до 100% задоволеності наших клієнтів, і ці гарантії є основою наших зобов'язань перед вами. Також сподіваємось на добросовісність Вас, як споживача, перед нами. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, проблеми або потрібна додаткова інформація, будь ласка, не соромтеся зв'язатися з нами. Ми завжди готові допомогти вам і забезпечити позитивний досвід покупок в нашому магазині.